ТЕГИ


Вінницькому аеропорту знову щось обіцяють.  На цей раз рейси на Москву. І навіть протокол підписали. Вінницька обладміністрація з авіакомпанією «Мотор-Січ» попередньо домовились про впровадження регулярного рейсу «Вінниця – Москва» двічі на тиждень. На цей раз в адміністрації ще більше переконані - точно полетить! «На всі 100 впевнений», - каже директор департаменту транспорту ОДА Анатолій Вакар.
Спроба №...: "На Москву"
Автор: 01.06.2013     893  1

Вінницькому аеропорту знову щось обіцяють.  На цей раз рейси на Москву. І навіть протокол підписали. Вінницька обладміністрація з авіакомпанією «Мотор-Січ» попередньо домовились про впровадження регулярного рейсу «Вінниця – Москва» двічі на тиждень. На цей раз в адміністрації ще більше переконані - точно полетить! «На всі 100 впевнений», - каже директор департаменту транспорту ОДА Анатолій Вакар.

Свого часу десь так само «глибоко переконані» були й при впровадженні рейсів на Лодзь і Краків, яким так і не судилося стати регулярними. У Лодзь, принаймні, полетіти вдалося – з помпою два роки тому відправили туди чиновників і бізнесменів. Через тиждень вони повернулись і більше з Вінниці туди ніхто не літав. Та хоч щось, от  у Краків, куди вже заздалегідь розпланували дати, так і не вдалося. Але з Москвою все буде інакше. Так кажуть.
Московський рейс приваблює насамперед статистикою залізничних переїздів. За місяць поїздами до столиці Російської Федерації з Вінницької області відправляються по кілька десятків тисяч наших земляків. І платять за це до 800 гривень у купе в один кінець (плацкарт 450 грн). З них десята частина ще й у СВ-вагонах по 1,5 тисячі за одне койко-місце. І їдуть цілих 16 годин. Зрозуміло, авіарейс тут має кілька переконливих плюсів. По-перше час – усього близько 2-х годин. А обійдеться такий переліт усього в 1,2 тисячі гривень, що в порівнянні, навіть, дешевше за СВ-вагон.



Летіти «Мотор-Січ» пропонує 48-місним «АН-140». І не коли не-будь, а вже наприкінці квітня! Щоправда, авіакомпанія хоче бачити гарантії рентабельності таких рейсів. Грубо кажучи, порожніми ганяти свої літаки вони не будуть, а як раптом таке станеться, різницю за невикуплені квитки має хтось виплачувати. І це може стати причиною ще одного «облому» - в ОДА досі не визначились, хто на себе візьме такі зобов`язання.
Але якщо вдасться досягти стабільності і заплановані два рейси в тиждень будуть відбуватися насправді (завантаженості у 40 місць вистачить), авіакомпанія навіть залишить літак приписаним на вінницькому летовищі, а це, розраховують у нас, дасть можливість використати його на інших рейсах. Наприклад, у Анталію, куди, за підрахунками ОДА, літають до 5 тисяч вінничан, а значить доцільно подумати про відкриття й такого рейсу. Навіть турфірми з сусідніх областей цікавляться. Ну, так кажуть. Але стоп, стоп, стоп, нічого розганятися, спочатку на Москву!



Разом із тим Чорногорія та Ізраїль надалі залишаються у сфері інтересів КП «Аеропорт  Вінниця». У 2012-му туди загалом полетіли більше 3-х тисяч вінничан і жителів сусідніх областей. Правда, в обладміністрації нарікають, що реклами було мало, інакше б пасажирів було значно більше. Але, пробачте, хто вам лікар? Хтось взагалі бачив засилля білл-бордів по місту, регулярної реклами в пресі? Особисто я ні того, ні іншого не бачив. Так а хто це має зробити?


фото sviktor1 / http://www.skyscrapercity.com

Так от без Чорногорії та Ізраїлю з його хасидами нам ніяк не можна. У Києві недавно вирішили, що вінницький аеропорт не достойний мати свою повноцінну Службу керування польотами (а це дозволяє обслуговувати рейси в будь який час і пору року) і її треба скоротити. І чим більше літаків літатимуть з Вінниці, тим більше шансів цю Службу зберегти.

Що ж до комфорту пасажирів, які користуватимуться вінницьким аеровокзалом, тут ніяких змін на краще не очікувати. Держава поки обходить його стороною, залишаючи резерви на аеропорти більших міст, які торік пролетіли з Євро і на державну «халяву» не потрапили.
Сьогодні приміщення нашого вокзалу використовується приблизно на третину. Стільки ж і персоналу в пропорції від потрібного. Потрібною, напевно, можна вважати його повна завантаженість. Уже виросло ціле покоління, яке цього не бачило.





Ситуація з вінницьким аеропортом характерна для більшості середніх міст України. Більше того, у Вінниці в порівнянні з деякими, навіть, краще. Якщо подивитись на аеропорти сусідніх областей, саме у нас помітні більш-менш конкретні зрушення в позитивний бік.


Житомир

Тут, напевно, найменш презентабельна картинка. Останніх двадцять років аеропорт практично не приймає рейси. Щоправда, два роки тому активність навколо нього відбувається. Провели ремонт злітної смуги на одному з аеродромів (навколо міста їх два), почались розмови щодо створення повноцінного вантажного аеропорту.


















Хмельницький


У минулому році працівники аеропорту були на межі страйку - люди по два роки не отримували зарплату, борги склали понад 3 мільйони гривень. З наявної в інтернеті інформації, регулярні рейси не приймає уже досить давно, задовольняючись нечисленними чартерами. Має термінал міжнародного пропуску.


















Чернівці


Найбільш успішний із навколишніх обласних аеропортів. Має один стабільний рейс у Тімішоару (Румунія). Ще один рейс - до Києва - тимчасово відмінений.




















Черкаси

У 2002 році був закритий. З 2007 року роботу аеропорту відновили, проте налагодити рейси не можуть донині. причиною часто називають близькість до Борисполя - усього 200 км.

















Кіровоград


Два роки тому побудувале нове приміщення аеровокзалу. При цьому сам аеропорт за призначенням практично не функціонує, будучи базою для льотної академії. Будують злітну смугу на 2100 метрів, що дасть змогу прйимати важкі літаки.













Головна » Інфраструктура » Аеропорт
Рейтинг0.00

НАПИШІТЬ КОМЕНТАР

e border="0" width="500px" cellspacing="4" cellpadding="2" class="commTable">
Ім`я *: Email:
Код *:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

%