ТЕГИ


Приємно, коли в рідному місті серед байдужої маси зустрічаєш цікавих людей. Тих, хто власними силами і ентузіазмом і роблять це саме місто цікавішим. Вінницький колекціонер ретро-автомобілів Олексій Стрембицький, безумовно входить до такої категорії. Машини, відновлені ним, вінничани могли бачити щороку на різних міських святах, парадах на 9 травня, виставках. А віднедавна, їх можна бачити постійно - у місті відкрито перший музей ретро-карів і побутової техніки "АвтоМотоВелоФотоТелеРадіо"
"Автолегенди" у Вінниці
Автор: 01.06.2013     332  0

Назва говорить сама за себе - автомобілі, мотоцикли, мотороллери, велосипеди, одяг, радіоприймачі, граммофони, печатні машинки і решта антикваріату, який організатор музею справедливо може називати унікальним в Україні. І що важливо, усе це можна помацати, пофотографуватися, покрутити, посідіти і увімкнути (головне, щоб не "умикнути")! Обійти стороною і не побачити музей, зробивши детальний фотозвіт, звісно, не можна було. Вхід, до речі, безплатний, хоча, якщо не шкода кількох гривень, для цього скринька є.


Розмістився музей у колишньому автосалоні "Владімір", що на Соборній одразу за мостом. Як орієнтир - поруч спорткомплекс "Авангард" і ресторан "Маклауд Паб".


Автомобілів, а саме це зацікавило в першу чергу, у музеї поки не так багато, але експозицію обіцяють розширити уже скоро. Представлені моделі як радянського автопрому, так і зарубіжного. Дещо ще не так давно було звичним на вінницьких вулицях, проте з кожним роком такі машини, яким вже по 50 і більше років, побачити можна все рідше. А у хорошому, і що головне, оригінальному стані - тим паче.


Зразу при вході зустрічає унікальний трьохмостовий "Willis" - особиста гордість Олексія Стрембицького. Машина, випущена в світі обмеженою партією, може й тепер похвалитися оригінальністю запчастин. Нерідні тільки двигун. 50-сильний рідний довелось замінити на ГАЗівський. А також покришки. У скільки обійшлось реставрувати автомобіль часів 2-ї світової власник точно не називає, хоча підкреслює - хоббі забирає до 70% сімейного бюджету.




Почесне місце на чолі виставки у радянського ГАЗ-67. Стіни експозалу в темі - у постерах журналу "Автолегенды СССР". Автор виставки також колекціонує моделі 1:43. Як і автор цих рядків ;)


Знайшлось місце і мотоциклам з Великої Вітчизняної.


Пожежний автомобіль. Чесно кажучи, якось не встиг розібратись щодо нього.


Санітарний ФІАТ.


Дітвора можливістю покрутити бодай чимось можливості не упустить)

 
Поки ніхто не баче)









Як вияивлось, не тільки ретро-автомобі представлені, а й досить популярний тепер варіант відновлення старих авто, як реплікари. Цю "Волгу" ГАЗ-21 бачили на вулиці чимало з нас. Це вже не зовсім старенький радянський автомобіль представницького класу, адже кузов "посажений" на повнопривідний "Opel Frontera", тобто, по суті, це уже джип усіма витікаючими наслідками.


Кузов, навіть, довелось подовжити на 20 сантиметрів. На сьогодні, з усіма запчастинами і роботою її оцінюють приблизно у 15 тисяч доларів.




Не менш відома у Вінниці "Побєда"


Зрозуміло, на всі машини у власності самого Олексія Стрембицького, деякі надані музею іншими його однодумцями і просто меценатами. Ось, наприклад, "Побєду" праворуч передав музею гурт "ТіК".


Червоний "ІЖ-Комбі" має заводський номер 0001 - перший автомобіль з таким кузовом цієї марки


Ну чим не "автолегенди"?


А ось і експозиція побутової техніки. До речі, досить обширна. А, ось власне й сам автор музею.


Все працює!


Позаду - граммофон, якому вже 100 років


Перший радянський магнітофон. 57 кіло!!!


З весни майданчик навколо автосалону заповнять близько 20 ретро-вантажівок. Деяка частина з них, як і військові джипи, нині представлені у музеї на "Вервольфі".



Ось такий от "АвтоМотоВелоФотоТелеРадіо" музей. Влітку його організатори обіцяють не тільки показувати, а й катати на своїх колісних експонатах!

melv


Головна » Новини сайту » Репортаж
Рейтинг0.00

НАПИШІТЬ КОМЕНТАР

Ім`я *:
Email:
Код *:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

%