Автор: | 23.05.2014 860 0 |
У вересні по Барському шосе поїде перший трамвай. Довгоочікувана подія можлива, якщо не буде перебоїв з фінансуванням. Поки що Вінниця отримує гроші – щомісяця по 7 мільйонів від державного банку. На все потрібно близько 40 мільйонів гривень. Ці гроші – кредит, узятий Вінницею згідно угоди з Урядом, за якою половину суми відшкодовує банку держава, іншу половину – міський бюджет. За такою ж схемою Вінниця купує тролейбуси та автобуси. Ну а поки гроші дають, Вінниця поспішає придбати усе необхідне для того, щоб уже цього року завершити роботи. Так, закуплено рельси і шпали, частину тягової підстанції, електроопори. Останні уже встановили, вони також слугуватимуть освітленню Барського шосе. Для того, аби поєднати рельси із інсуючим трамвайним кільцем не вистачає ще кілька сотень метрів. Ну а після цього потрібно ще влаштувати контактну мережу. Паралельно із будівництвом колії, нещодавно впорядковано розв’язку Барського шосе та Келецької – оновлено дорожнє покриття, з’явились смуги розгону та бордюри. Щоправда, продовжувати асфальтування до Західного автовокзалу поки не будуть, каже директор департаменту капбудівництва Михайло Мирончук, тому що ця ділянка не підпорядкована міській раді. Трамваєм ще поки не пахне, але зупинки уже чекають В.о. міського голови Сергій Моргунов: "Сподіваємось, у цьому році можна буде завершити проект, розпочатий Володимиром Гройсманом ще у 2008 році, - каже в.о. міського голови Сергій Моргунов. - Через брак фінансування ми змушені були зупинятись, але тепер, якщо надходження будуть і надалі у повному обсязі, трамвай по Барському шосе зможе поїхати уже у вересні нинішнього року. Тоді ж подумаємо про відкриття нових маршрутів". Продовження: До закільцювання трамвайних колій по Барському шосе залишилось сто метрів | |
Головна » Інфраструктура » Громадський транспорт |
НАПИШІТЬ КОМЕНТАР