Автор: | 01.06.2013 899 1 |
Отже, за інформацією від колег з depo.vn.ua,
до Вінниці прибув перший із київських списаних тролейбусів - обклеєний
рекламою сирів, 2002-го року випуску ЮМЗ. Є пропозиція здебільшого
дилетантським, як правило "пасажирським" поглядом розібратись, що ми
отримали і можливо отримаємо ще більше.
Почну, хоч це й не прийнято зазвичай, від першої особи. Чесно? Не знаю,
плакати чи радіти. Можливо останнє, бо, дивлячись правді в очі, їздимо
ми справді в сараях і саме ця загальноприйнята в місті назва тролейбусу
має на те вагомі підстави. Машини ЗіУ, як і багато чого в СРСР,
створювалось не стільки для людей, скільки задля задоволення амбіцій,
планів, п`ятирічок, звітів людей, які самі на тих тролейбусах якщо й
їздили, то вкрай рідко (Відверто кажучи, впевнений, у нас і сьогодні,
щоб показати міському голові ефект від транспортної реформи, людей
повиганають із зупинок. Та я не про те). Так що розібралися, ЗіУ - це г..., п... і все інше, що культурно прийнято закривати трьома крапочками. А тут ще й транспорна реформа вже рік як пройшла, а задоволених нею якось малувато, а пропонували ж пересісти на електротранспорт, а ресурс тролейбусів на межі, а їх ще й не вистачає, а обіцяли ж незручності владнати, а... Мабуть, честь міськраді, але якийсь вихід із ситуації все ж шукають. Щоб не звантажувати текстом, давайте поглянемо чим: Фото з depo.vn.ua (А.Деркач). Тролейбус ЮМЗ в цеху Вінницького депо. Давайте
так, з позиції обивателя, пасажира - вам подобається? Ні, "сир Пирятин"
відклеять, машину пофарбують, щось підладнають. Буде справді як
новенький! Чесно буде! Бо уміння наших майстрів, які 20-ти-з
гаком-річних ЗіУ роблять новенькими (не вдаваючись в деталі), я під
сумнів не ставлю. А тут всього лиш 10 років тролейбусу. От тільки так,
як зі швецарськими 40-річними трамваями тут не вийде, це вам, навіть, не
"подарунок львів`янам від вінничан". Київ, і це відомо, "трошки" не так
дбайливо ставиться до рухомого складу (певно, розуміючи, що через
рік-другий-третій, але щось новеньке підкинуть), відтак смію припустити,
у випадку цих ЮМЗ про капремонт раз у 6 років і мови не може йти. Тим
не менш, ТТУ наше хоч і "одне з най-най", але грошей мало, тож маємо те
що маємо. Ось, що, до речі, каже саме керівництво ВТТУ: У тролейбусне депо ВТТУ дійсно привезли один тролейбус виробництва ЮМЗ, який до цього експлуатувався в Києві близько 10 років. Зараз розпочато його капітально-відновлювальний ремонт. Поки це перший пробний тролейбус. Говорити про загальну кількість машин, які планується придбати, ще рано. Ми придивимося до цієї машини, складемо кошторис на запасні частини, креслення обшивки корпусу, оцінимо роботи з приведення даної машини до стану придатною до якісної експлуатації. Тоді і приймемо рішення про подальше придбання машин даного типу в "Київпастрансі". Перша машина передана нам пробно, на умовах договору. Це досить непогана машина, з міцною рамою. Тому думаємо, що тролейбуси даного типу зможуть прижитися у нас. Тим більше, що досвід експлуатації машин виробництва ЮМЗ у нас вже є - в експлуатації ще є кілька машин ЮМЗ Т1 ("гармошки"). (http://depo.vn.ua/novosti/novosti-vinnitskogo-trolleibusa/trolleibus-yumz-na-probu) Значить, на пробу. Є така підозра, проби пройдуть успішно. От чомусь так здається. Що собою являє цей тролейбус, яким він був на столичних вулицях, піддивимось у ще одних фанатів електротранспорту з СТТС, вони все знають: 2008 рік. Перше фото тролля, тут йому всього 6 років. А тут уже вісім. А тут і десять. Зовсім недавно, ще у жовтні минулого року він катав киян. Фото салону, на жаль, немає. Але ось вигляд його на рік старшого "брата". Можу завірити, у "нашого" приблизно такий самий. У
свій час і не так давно, чимало відкатався на цих ЮМЗ. Років так 6
буде. Відверто кажучи, про салон можу сказати те саме, що й про ЗіУ -
закриваючи слово трьома крапочками. Про зовнішність вже писав, ми є
наслідниками СРСР і багато з нас, від пасажирів до інженерів та
дизайнерів, несуть усе те найгірше, що в ньому було. Але на вінницьких
вулицях такі ЮМЗ явно будуть виділятись. Так само, як і їхні
"довічнозламані" продовгуваті родичі. Додати вже, ніби, й нічого. Якщо безплатно - брати треба, раз немає грошей на щось краще. Бо, як відомо, на безриб`ї і рак риба, а комусь і Новодворська жінка. А на завершення, просто, без натяку, фото машин, списаних чи вже непрацюючих у тій же знайомій дружній Швецарії, де, як казали не раз у нашій мерії, Вінниця не полишає надій отримати (придбати) списану техніку. м. Шофгаузен. NAW BGT, 1991 року випуску. Списаний у 2012 році. м. Ньовшатель. NAW/Hess, 1996 року випуску. Не працює. м. Вінтертур. Mercedes-Benz O405GT, 1992 року випуску. Не працює. м. Люцерн. NAW BT 5-25, 1989 року випуску. Не працює. Фото та інформація про швецарські тролейбуси з http://transphoto.ru | |
Головна » Інфраструктура » Громадський транспорт |
НАПИШІТЬ КОМЕНТАР