![]() |
01.06.2013 ![]() ![]() |
Назва говорить сама за себе - автомобілі, мотоцикли, мотороллери, велосипеди, одяг, радіоприймачі, граммофони, печатні машинки і решта антикваріату, який організатор музею справедливо може називати унікальним в Україні. І що важливо, усе це можна помацати, пофотографуватися, покрутити, посідіти і увімкнути (головне, щоб не "умикнути")! Обійти стороною і не побачити музей, зробивши детальний фотозвіт, звісно, не можна було. Вхід, до речі, безплатний, хоча, якщо не шкода кількох гривень, для цього скринька є.
Розмістився музей у колишньому автосалоні "Владімір", що на Соборній одразу за мостом. Як орієнтир - поруч спорткомплекс "Авангард" і ресторан "Маклауд Паб". ![]() Автомобілів, а саме це зацікавило в першу чергу, у музеї поки не так багато, але експозицію обіцяють розширити уже скоро. Представлені моделі як радянського автопрому, так і зарубіжного. Дещо ще не так давно було звичним на вінницьких вулицях, проте з кожним роком такі машини, яким вже по 50 і більше років, побачити можна все рідше. А у хорошому, і що головне, оригінальному стані - тим паче. ![]() Зразу при вході зустрічає унікальний трьохмостовий "Willis" - особиста гордість Олексія Стрембицького. Машина, випущена в світі обмеженою партією, може й тепер похвалитися оригінальністю запчастин. Нерідні тільки двигун. 50-сильний рідний довелось замінити на ГАЗівський. А також покришки. У скільки обійшлось реставрувати автомобіль часів 2-ї світової власник точно не називає, хоча підкреслює - хоббі забирає до 70% сімейного бюджету. ![]() ![]() Почесне місце на чолі виставки у радянського ГАЗ-67. Стіни експозалу в темі - у постерах журналу "Автолегенды СССР". Автор виставки також колекціонує моделі 1:43. Як і автор цих рядків ;) ![]() Знайшлось місце і мотоциклам з Великої Вітчизняної. ![]() Пожежний автомобіль. Чесно кажучи, якось не встиг розібратись щодо нього. ![]() Санітарний ФІАТ. ![]() Дітвора можливістю покрутити бодай чимось можливості не упустить) ![]() Поки ніхто не баче)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Як вияивлось, не тільки ретро-автомобі представлені, а й досить популярний тепер варіант відновлення старих авто, як реплікари. Цю "Волгу" ГАЗ-21 бачили на вулиці чимало з нас. Це вже не зовсім старенький радянський автомобіль представницького класу, адже кузов "посажений" на повнопривідний "Opel Frontera", тобто, по суті, це уже джип усіма витікаючими наслідками. ![]() Кузов, навіть, довелось подовжити на 20 сантиметрів. На сьогодні, з усіма запчастинами і роботою її оцінюють приблизно у 15 тисяч доларів. ![]() ![]() Не менш відома у Вінниці "Побєда" ![]() Зрозуміло, на всі машини у власності самого Олексія Стрембицького, деякі надані музею іншими його однодумцями і просто меценатами. Ось, наприклад, "Побєду" праворуч передав музею гурт "ТіК". ![]() Червоний "ІЖ-Комбі" має заводський номер 0001 - перший автомобіль з таким кузовом цієї марки ![]() Ну чим не "автолегенди"? ![]() А ось і експозиція побутової техніки. До речі, досить обширна. А, ось власне й сам автор музею. ![]() Все працює! ![]() Позаду - граммофон, якому вже 100 років ![]() Перший радянський магнітофон. 57 кіло!!! ![]() З весни майданчик навколо автосалону заповнять близько 20 ретро-вантажівок. Деяка частина з них, як і військові джипи, нині представлені у музеї на "Вервольфі". ![]() Ось такий от "АвтоМотоВелоФотоТелеРадіо" музей. Влітку його організатори обіцяють не тільки показувати, а й катати на своїх колісних експонатах! melv | |
Головна » Новини сайту » Репортаж |
НАПИШІТЬ КОМЕНТАР